بسیاری از ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند.

پیشتر مطلبی در مورد میزان بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل در کشورهای مختلف نوشته شده بود و در این مطلب هم اطلاعات به روزتری در این مورد در اختیار شما قرار می گیرد.

همان طوری که قبلا هم پیش بینی شده بود سهم بازگشایی ایمیل ها در کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها در حال کاهش است و کم کم سهم خود را به دستگاه های موبایل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها می دهند. بر اساس بررسی که صورت گرفته در ماه می سال ۲۰۱۳ ، ۵۵٫۲% بازگشایی ایمیل ها از طریق دستگاه های موبایل بوده است و ۲۵% از طریق تلفن های هوشمند و نکته جالب توجه اینجاست که بعضی از کاربران از دستگاه های مختلف برای چک کردن ایمیل های خود استفاده می کنند.

دستگاه های مختلف و ایمیل های باز شده

نکات بازاریابی

نکته مهمی که از این مطلب می توان یاد گرفت این است که باید در بازاریابی ایمیلی ، قالب های ایمیل به گونه ای طراحی شوند که ایمیل ها ، قابلیت بازگشایی و خوانده شدن در کلیه دستگاه ها اعم از رایانه های رومیزی و دستگاه های موبایل را داشته باشند.

برگرفته از : ایمارکتر