سهم بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل چقدر است؟

قبل از پیدایش دستگاه های موبایل و کاربردهای فراوان آن ها ، کاربران اینترنتی برای خواندن ایمیل های خود از کامپیوترهای شخصی استفاده می کردند اما امروزه روند استفاده از دستگاه های موبایل برای چک کردن ایمیل ها به سرعت رشد یافته است. در این مطلب به درصد سهم استفاده از دستگاه های موبایل برای چک کردن ایمیل ها در مقایسه با روش های دیگر در کشورهای مختلف پرداخته می شود. 

 

هم اکنون کاربران از سه روش برای چک کردن ایمیل ها استفاده می کنند. استفاده از دستگاه های موبایل ، سرویس دهنده های ایمیل تحت وب مانند استفاده از سایت یاهو و سرویس دهنده های ایمیل در کامپیوترهای رومیزی مانند استفاده از نرم افزار اوت لوک (outlook) سه روش موجود هستند.سهم بازگشایی موبایل ها در بازشدن ایمیل های تبلیغاتی

ر اساس این بررسی ها از هر ۱۰ نفر ۴ نفر در بازه زمانی ماه آوریل تا اکتبر ۲۰۱۲ از طریق موبایل ایمیل های خود را چک کرده اند که این میزان ۳۰۰% نسبت به دو سال گذشته افزایش از خود نشان می دهد و همان طور که در نمودار مشخص شده است در کشورهای آمریکا و کانادا تعداد افرادی که از طریق موبایل ، ایمیل های خود را بازگشایی می کنند از سرویس دهنده های تحت وب بیشتر است.

۸۵% بازگشایی ایمیل ها توسط دستگاه های موبایل شرکت اپل

شرکت اپل با دو محصول آیفون و آیپد خود برترین شرکت از لحاظ تعداد دستگاه های موبایلی است که بازگشایی ایمیل ها از طریق آن ها صورت گرفته است. آیفون با ۵۹% و آی پد با ۲۶% برترین دستگاه های همراه در بازگشایی ایمیل ها هستند.

نکات بازاریابی

در صورتی که از بازاریابی ایمیلی در کسب و کار خود استفاده می کنید سعی کنید محتوای ایمیل های ارسالی به گونه ای باشند که در دستگاه های موبایل هم بدون هیچ گونه مشکلی قابلیت بازگشایی داشته باشند. به عنوان مثال از استفاده از تصاویری که دارای اندازه و حجم فایل زیادی هستند باید اجتناب کرد.

برگرفته از : مارکتینگ چارتز