چطور از میان میلیون ها آدرس ایمیل مشتریان بالقوه خودم رابدست آوردم؟
بیشتر مشتریان ایمیل مارکتینگ علاقه دارند ، به دلیل ارزان بودن این روش به صورت انبوه و گاها میلیونی ایمیل ارسال کنند

با این روش افزایش فروش خواهید داشت ، محصول خود را بیشتر میفروشید ،اما شما با این کار چیزی های ارشمند دیگری را هم از دست خواهید داد

اولا چیزی که از دست می دهید ، مشتریانی هستند که به محصول شما سرویس شما کسب و کار شما خدمات شما علاقه دارند و مورد نیازشان است ، اما به هر دلیل الان قصد و یا توانایی خرید را ندارند!

این کاربر از کنار تبلیغ شما نهایتا  رد شده ، و یک هفته بعد شخص دیگری تبلیغ ارسال می کند و کاربر هم اکنون که توانایی خرید دارد خریدش را انجام می دهد و مشتری شخص دیگری می شود، و یا اصلا گیریم هیچ ایمیلی دریافت نمیکند ، نهایتا نیازش را از بازار بیرون تهیه میکند

دومین چیزی که با ارسال مداوم ایمیل انبوه و به روش سنتی از دست می دهید :
پرستیژ برند تان است ، ارسال مداوم و به شکل سنتی ایمیل ، به وجه برند شما ، فروشگاه شما ، شرکت شما ، وبسایت شما ،کسب و کار و مجموعه شما ضربه میزند ، و پرستیژ شما را در چشم مخاطب به عنوان یک کسب و کار حرفه ای خراب می کند
این مانند این است که یک بازاریاب همیشه سراغتان بیاید ، و کنه طور! بخواهد سرویس(محصول) را که اصلا به آن احتیاج ندارید ، از او خریداری کنید!

بنابراین ارسال ایمیل انبوه به روش سنتی ، گرچه باعث افزایش فروش می شود ، اما ده ها برابر تعداد خرید ها فحش کسانی را  میخورید که مشتری تان نبوده اند و از دست ارسال های شما ناراحت هستند.

چاره کار کجاست؟ مسلما هیچ عقل سلیمی نمیخواهد ایمیل مارکتینگ را  از مجموعه تبلیغاتش حذف کند ، چون با اینکار سهم قابل توجهی از فروش خود را عمل دور ریخته است.

پیشنهاد ما این است: (این جمله را بدقت بخوانید و روی آن فکر کنید)
“بجای اینکه فقط به فکر جذب مشتری قطعی و فروش باشید ، به فکر جذب مشتری بالقوه و مشتری های احتمالی تان باشید”
بجای اینکه فقط به فکر  افزایش فروش مقعطی باشید ،
به فکر افزایش فروش دائمی باشید.

از بین صد ها هزار کاربر (گاها میلیون ها کاربر) درصد کوچکی در آن لحظه تبدیل به مشتری می شوند ، شک نکنید خیلی بیشتر از این درصد ها مشتری شما هستند ، اما شاید “الان” یا توانایی خرید (پول)ندارند یا فعلا قصد خرید ندارند!

بسیاری از این افراد هم اصلا به خدمات شما نیازی ندارند! وبجای خرید ناسزای زیرلبی عایدی خواهد شد.

راهکار این است:
روش دکمه سبز و دکمه قرمز

شما  5 الی 6 بار به لیست ایمیل خود ایمیل ارسال می کنید با این مضمون که :

مجموعه/شرکت/فروشگاه/کسب و کار/ وبسایت ما ، به شما خدمات ………… را ارایه می دهد ،
محصولات ………. را  به فروش می رساند

اگر به خدمات/سرویس ها/محصولات/حوزه فعالیت ما علاقه مند هستید و مورد نیاز شما هست روی دکمه سبز کلیک کنید

اگر هم خدمات/محصولات ما مورد نیاز شما نیست روی دکمه ی قرمز کلیک کنید

همچنین اگر از دوستان خود کسی را میشناسید که به خدمات/محصولات ما نیاز دارد ، می توانید این ایمیل را برایش فروارد نمایید.

حتی خود شما هم ازینکه اینقدر برای مخاطبتان احترام قائل هستید خوشحالید

مخاطب شما وقتی میبند شما برایش حق انتخاب قائل شدید ،
به انتخابش احترام میگذارید و پرستیژ حرفه ای دارید و برای مشتری احترام قائلید ،
حتی اگر سرویس متوسطی را هم ارایه بدهید ، شما را به واسطه احترامی که برایش قائل بوده اید حق انتخابی که به او داده اید ، شما را نسبت به بقیه در اولیت قرار می دهد ، و این حرکت شما نام تان برای همیشه با دید مثبت در ذهن مخاطب محفوظ می دارد.

ایمیل کاربرانی که روی دکمه سبز و دکمه قرمز کلیک میکنند به صورت مجزا ذخیره می شود ،حتی می توانید به دکمه سبز  لینک وبسایتتان را بدهید .

صرفه جویی در وقت و هزینه
بدست اوردن لیست مشتریان بالقوه و احتمالی و علاقه مند به حوزه فعالیت شما
مشخص شدن کسانی که واقعا مشتری شما نیستند و هیچ نیازی به خدمات شما ندارند و امکان حذف کردن انها از لیست

حالا شما می توانید از بین چند صد هزار و گاها میلیون ها ایمیل ایرانی لیست مشتریان بالقوه و احتمالی و علاقه مند به کسب و کار و سرویسهایتان را داشته باشید

و به صورت هفتگی برای آنها تخفیفات و محصولات تان و سرویس های جدیدتان را ارسال کنید با اینکار مشتری که به محصولات/سرویس های شما نیاز دارد ، همیشه مشتری شما خواهد ماند. این هفته خرید نکند هفته های بعدی برای مثلا ترجمه دانشجویی کسی را سراغ دارد که هر هفته ایمیل هایش را دریافت می کند ، نه یک شخص غریبه!

ارتباط با مهندس عبدالمکی:جهت مشاوره: و یا خرید پنل و لیست ایمیل های میلیونی فعال:

کپی این مقاله بدون ذکر منبع شرعا مجاز نیست.